Monday, September 18, 2006

BLUBERYLI MUFFINLER

Bu tarif once Hanife ve sonra Behiye'den sonra bende denemeye karar verdim.Tarifi arkadasim Behiye'nin sitesinde gormustum...Sitesinde cok renkli ve istah acici duruyordi.Ben keki hic sevmiyor olmama ragmen(browni haric:)bunlar cok hos gorundu gozume...

Ama Behiye'cim evimdeki firinimin kotu olmasi muffinlerimi etkiledi tabi.Altlari biraz tuttu ve cok kabarmadilar.Seninki kadar olmasada idare ederler dimi:))Ellerine saglik...(Dua ediyorum su firinimi bir degistirsler keskee:(()

Tarifi Behiye oyle guzel anlatmiski sizi onu sitesine yonlendiriyorum...Afiyet olsun.
Duduk makarnasi

Monday, September 18, 2006

BLUBERYLI MUFFINLER

Bu tarif once Hanife ve sonra Behiye'den sonra bende denemeye karar verdim.Tarifi arkadasim Behiye'nin sitesinde gormustum...Sitesinde cok renkli ve istah acici duruyordi.Ben keki hic sevmiyor olmama ragmen(browni haric:)bunlar cok hos gorundu gozume...

Ama Behiye'cim evimdeki firinimin kotu olmasi muffinlerimi etkiledi tabi.Altlari biraz tuttu ve cok kabarmadilar.Seninki kadar olmasada idare ederler dimi:))Ellerine saglik...(Dua ediyorum su firinimi bir degistirsler keskee:(()

Tarifi Behiye oyle guzel anlatmiski sizi onu sitesine yonlendiriyorum...Afiyet olsun.
Duduk makarnasi