Monday, December 31, 2007


Iyi yillarrrrrr:)))))


Bu satirlari okuyan sevgili blog dostlarim,arkadaslarim,ailem,akrabalarim,tanidik tanimadik tum okurlarim.Hepinize iyi bir yil gecirmenizi diliyorum.Insallah hepimizin saglikla,mutlulukla,huzurla,ailelerimiz ve sevdiklerimizle gecirecegimiz bir yil olsun.Hastalarimiz sifa,dertlilerimiz deva,sikinti icindeki tum herkese ferahliklar diliyorum.Dostluklarimiz hic bozulmasin,dahada artsin...Herkese sevgilerimi gonderiyorum...Resim sadece kutlama makstli :))tarif neyin yok yani:))))

Posted by Picasa

Monday, December 31, 2007


Iyi yillarrrrrr:)))))


Bu satirlari okuyan sevgili blog dostlarim,arkadaslarim,ailem,akrabalarim,tanidik tanimadik tum okurlarim.Hepinize iyi bir yil gecirmenizi diliyorum.Insallah hepimizin saglikla,mutlulukla,huzurla,ailelerimiz ve sevdiklerimizle gecirecegimiz bir yil olsun.Hastalarimiz sifa,dertlilerimiz deva,sikinti icindeki tum herkese ferahliklar diliyorum.Dostluklarimiz hic bozulmasin,dahada artsin...Herkese sevgilerimi gonderiyorum...Resim sadece kutlama makstli :))tarif neyin yok yani:))))

Posted by Picasa