Sunday, May 17, 2009




PEYNIRLI PITA PIDELER
Sabah kahvaltilari icin harika bir lezzet.Sevgili Sebnem'de yemistim bu tarifi ilk kez.Sonrasi ilk is evde denemek oldu ,cok hafifi ve coook lezzetli bir tarif.Sebnem'in elinden yedigim kadar olmasada bende kendi capimda yapiyorum bu pideleri.Ama Sebnem'cim sen yaparim dersen bak hemen kosar gelirim:)bilmem haber ulastimi sana:)
Pita ekmekleri kullaniyoruz bu tarif icin.Hafif kalinimsi olmasi tercih sebebi.
Ici icin ise 2 su bardagi beyaz peynir
1 su bardagi kasar peyniri
1 yumurta
maydonoz ,tuz,karabiber
vede siviyag gozkarari.
Yumurtayi cirpip icine peynirleri ve maydonozu ekliyoruz.Diger malzemeleri ekleyince ic karisim hazir hale geliyor.Ben hafifce islatiyorum pita ekmeklerini ve karisimi esit sekilde yayiyorum ekmeklerin uzerine.Sonra 350F firin isisinda uzerleri kizarana kadar pisiriyorum.Sicacik missler gibi bir kahvalti cesidi oluyor.Siz icine istediginiz malzemeyi katabilirsiniz elbet.Ama tavsiye ve tercih sebebi bu versiyonudur.Simdiden afiyet olsun hepinize.Ve Sebnem'cim tarifi bana kazandirdigin icinde sana tesekkur ederim.
Posted by Picasa

Sunday, May 17, 2009




PEYNIRLI PITA PIDELER
Sabah kahvaltilari icin harika bir lezzet.Sevgili Sebnem'de yemistim bu tarifi ilk kez.Sonrasi ilk is evde denemek oldu ,cok hafifi ve coook lezzetli bir tarif.Sebnem'in elinden yedigim kadar olmasada bende kendi capimda yapiyorum bu pideleri.Ama Sebnem'cim sen yaparim dersen bak hemen kosar gelirim:)bilmem haber ulastimi sana:)
Pita ekmekleri kullaniyoruz bu tarif icin.Hafif kalinimsi olmasi tercih sebebi.
Ici icin ise 2 su bardagi beyaz peynir
1 su bardagi kasar peyniri
1 yumurta
maydonoz ,tuz,karabiber
vede siviyag gozkarari.
Yumurtayi cirpip icine peynirleri ve maydonozu ekliyoruz.Diger malzemeleri ekleyince ic karisim hazir hale geliyor.Ben hafifce islatiyorum pita ekmeklerini ve karisimi esit sekilde yayiyorum ekmeklerin uzerine.Sonra 350F firin isisinda uzerleri kizarana kadar pisiriyorum.Sicacik missler gibi bir kahvalti cesidi oluyor.Siz icine istediginiz malzemeyi katabilirsiniz elbet.Ama tavsiye ve tercih sebebi bu versiyonudur.Simdiden afiyet olsun hepinize.Ve Sebnem'cim tarifi bana kazandirdigin icinde sana tesekkur ederim.
Posted by Picasa