Friday, October 19, 2012

KAVURMALI ENGINAR















Malzemeler

Bir paket enginar canagi
Kavurma et
Kasar rendesi
Biberiye

Yapilisi

Tencerede zeytinyagi ile sogani kavurdum,enginar canaklarini ekleyip baharatla tatlandirip pisirdim.
Eti soganla kavurdum
Kavurma etleri canaklara yerlestirip bir cay bardagi su ile birlikte pisirdim.
En son kasar ekleyip kapagini kapattim.
Servis tabagina biberiye ve domateslerle yerlestirdim.

Hem basit hem lezzetli bir birlesim.
afiyet olsun.



Friday, October 19, 2012

KAVURMALI ENGINAR















Malzemeler

Bir paket enginar canagi
Kavurma et
Kasar rendesi
Biberiye

Yapilisi

Tencerede zeytinyagi ile sogani kavurdum,enginar canaklarini ekleyip baharatla tatlandirip pisirdim.
Eti soganla kavurdum
Kavurma etleri canaklara yerlestirip bir cay bardagi su ile birlikte pisirdim.
En son kasar ekleyip kapagini kapattim.
Servis tabagina biberiye ve domateslerle yerlestirdim.

Hem basit hem lezzetli bir birlesim.
afiyet olsun.