Wednesday, February 28, 2007




BENI UZEN PC'IM VE PATATES SALATASI.



Ne kadar uyumlu iki baslik dimi:)bakmayin guldugume.Bu aralar canim bilgisayarima cok bozuk.Aslina laptopuma desek daha dogru olucak.Zaten cokda verimli calismayan laptopum gectigimiz birkac gun onc kendiliginden hizmet hayatina son verdi.Esim format atmak zorunda kaldi.Ama bu durumda benimde kayiplarim oldu.En cok son aylarda ailecek cekildigimiz resimlerimiz gitti,oglumun son videolari ve cok kiymetli bir kac tarifimin oldugu dosyam.Format attiktan sonra iyimi oldu?hayir hala ayni.Sorun buyuk saniyorum.Surekli kapaniyor,calismiyor ve dahasi...Ne yapacagimi bilmiyorum.Simdilik cok zor idare ediyorum.Hep esiminkinden bakmak gece zor oluyor.Bir cozum bulana kadar,yada son tus son ana calisana kadar buradayim:)Sonrasi Allah kerim...

Tarif klasik.Ama klasik olmayan sekli.Resimler sanirim anlatmistir...Olcu sizlere kalmis.Papatesleri hasliyoruz,eziyoruz limon ,tuz ve yagla karistiyrouz.Ezdigimiz patatesi folyoya yerlestiriyoruz.Elimizle pastirarak.Dikdortgen olucak.Ilk katina yogut ve mayonezli karisimi suruyoruz.Diger katina ne arzu edereniz.Ben ince marul,kirmizi biberve havuz rende kavurmasi ekledim.Rulo yaptim.Ve BIR GECE DOLAPTA ASAGIDA BEKLETTIM...Ertesi gun folyoyu acip dilimledim...

Benim ic harcim cok boldu dilimlei dik tutmakta zorlandim...siz cok doldurmayin:))birde misafirim coktu rulo cok uzun ve buyuktu otoplamakta yien zorlandim:)siz az kisilik yapin iyimi:)Onun disinda hersey bilindik.Ama bu fikir sevgili Oktay Usta'nin son kitabindandir...

Hepinze afiyet olsun arkadaslarim.

Wednesday, February 28, 2007




BENI UZEN PC'IM VE PATATES SALATASI.



Ne kadar uyumlu iki baslik dimi:)bakmayin guldugume.Bu aralar canim bilgisayarima cok bozuk.Aslina laptopuma desek daha dogru olucak.Zaten cokda verimli calismayan laptopum gectigimiz birkac gun onc kendiliginden hizmet hayatina son verdi.Esim format atmak zorunda kaldi.Ama bu durumda benimde kayiplarim oldu.En cok son aylarda ailecek cekildigimiz resimlerimiz gitti,oglumun son videolari ve cok kiymetli bir kac tarifimin oldugu dosyam.Format attiktan sonra iyimi oldu?hayir hala ayni.Sorun buyuk saniyorum.Surekli kapaniyor,calismiyor ve dahasi...Ne yapacagimi bilmiyorum.Simdilik cok zor idare ediyorum.Hep esiminkinden bakmak gece zor oluyor.Bir cozum bulana kadar,yada son tus son ana calisana kadar buradayim:)Sonrasi Allah kerim...

Tarif klasik.Ama klasik olmayan sekli.Resimler sanirim anlatmistir...Olcu sizlere kalmis.Papatesleri hasliyoruz,eziyoruz limon ,tuz ve yagla karistiyrouz.Ezdigimiz patatesi folyoya yerlestiriyoruz.Elimizle pastirarak.Dikdortgen olucak.Ilk katina yogut ve mayonezli karisimi suruyoruz.Diger katina ne arzu edereniz.Ben ince marul,kirmizi biberve havuz rende kavurmasi ekledim.Rulo yaptim.Ve BIR GECE DOLAPTA ASAGIDA BEKLETTIM...Ertesi gun folyoyu acip dilimledim...

Benim ic harcim cok boldu dilimlei dik tutmakta zorlandim...siz cok doldurmayin:))birde misafirim coktu rulo cok uzun ve buyuktu otoplamakta yien zorlandim:)siz az kisilik yapin iyimi:)Onun disinda hersey bilindik.Ama bu fikir sevgili Oktay Usta'nin son kitabindandir...

Hepinze afiyet olsun arkadaslarim.