Friday, March 16, 2007

HASTAYIM...:(

Guzel doatlarim,su bir iki gundur uzun yillardir hic olmadigim sekilde hastayim...Bloga ne birsey ekleyebiliyorum nede yorumlarima cevap yazabiliyorum nede ziyarete gelebiliyorum...Beni sobeleyen,oyunlara davet eden aradaslarimdan ozur diliyorum gec kaldim.Ama insallah iyilesir iyilesmez hemen oyunlara dahil olucam.

Sizlerden ricam akliniza gelrise duz etmeniz...Allah kimseyi hastalikla aciz birakmasin.Heleki size bakan kucuk bir cocgunuz varsa...

Simdilik Hoscakalin.Iyilesir iyilesmez donucem....sevgilerimle guzel dostlarim...

Gulenay

Friday, March 16, 2007

HASTAYIM...:(

Guzel doatlarim,su bir iki gundur uzun yillardir hic olmadigim sekilde hastayim...Bloga ne birsey ekleyebiliyorum nede yorumlarima cevap yazabiliyorum nede ziyarete gelebiliyorum...Beni sobeleyen,oyunlara davet eden aradaslarimdan ozur diliyorum gec kaldim.Ama insallah iyilesir iyilesmez hemen oyunlara dahil olucam.

Sizlerden ricam akliniza gelrise duz etmeniz...Allah kimseyi hastalikla aciz birakmasin.Heleki size bakan kucuk bir cocgunuz varsa...

Simdilik Hoscakalin.Iyilesir iyilesmez donucem....sevgilerimle guzel dostlarim...

Gulenay