Wednesday, March 09, 2011








Frambuazli Pasta Ve Cici Sofram

Bugun cok ozel bir misafiri vede misafirleri agirladim evimde.Chicago Turk Konsolosu esi Nesrin Hanim'di konugum.Hepbirlikte cok guzel bir oglen yemegi yedik.Kendisine geldigi icin cok tesekkur ediyorum.Insallah daha guzel yemek davetlerimiz olsun dileklerimle.

Soframda neler vardi derseniz sirasiyla yayinliycam.Simdi ilk olarak sofraya dair Frambuazli Pastamin resmini koyuyorum.Ama karmasik tarifi ve diger resimler bir sonraki postumda olucak.

Bu guzel davette benimle olan dostlarima tesekkur ederim tekrardan.
Sevgilerimle

Posted by Picasa

Wednesday, March 09, 2011








Frambuazli Pasta Ve Cici Sofram

Bugun cok ozel bir misafiri vede misafirleri agirladim evimde.Chicago Turk Konsolosu esi Nesrin Hanim'di konugum.Hepbirlikte cok guzel bir oglen yemegi yedik.Kendisine geldigi icin cok tesekkur ediyorum.Insallah daha guzel yemek davetlerimiz olsun dileklerimle.

Soframda neler vardi derseniz sirasiyla yayinliycam.Simdi ilk olarak sofraya dair Frambuazli Pastamin resmini koyuyorum.Ama karmasik tarifi ve diger resimler bir sonraki postumda olucak.

Bu guzel davette benimle olan dostlarima tesekkur ederim tekrardan.
Sevgilerimle

Posted by Picasa