Monday, November 06, 2006


DIRTY CAKE


Bu tarif Turkiye'de yapiliyormus.Ben sahsen yeni ogrendim.Texas'ta yasayan arkadasim Yasemin vermisti tarifi.Denedim soguk, dondurma tadinda, saklmasi kolay frozen pastalar gibi oldu.Goruntusude cok hos ayrica.Oreo biskulerinden yapliyor.Turkiye'de benim fikrim negro diye anilan oreoya benzeyenden yapliyor olsa gerek.Aklima oreoya en yakin o geliyor cunki...Tarifi Yasemin'in agzindan veriyorum ama onun sitesi yiyelimguzelleselim'den de bakabilrisniz.Ellerine saglik arkadasim...


Malzemeler:
3 su bar.sut
5 yemek kasigi un
1 su bar.seker
1 veya yarim stick tereyagi
vanilya
krem peynir
yarim su bar.pudra sekeri
1 tane cool whip (krem santi)
1 paket Oreo kakaolu biskuvi

Yapilisi:
Ilk etapta un ile sutu karistirip koyu bir muhallebi hazirlayalim.Bir kenara koyup ilimasini bekleyin,ilikdiktan sonra icine seker, vanilya tereyagini katip mikserle iyice cirpin.Pudra sekeri ile krem peyniri karistirin.Muhallebiye ekleyin cirpmaya devam edin,en son krem santiyi ekleyin 10 dk.kadar cirpin.Biskuvileri robottan gecirip 3 e ayirin ,bir bolumunu borcam tepsinin altina serin elinizle iyice bastirin.Uzerini krema ile kapatin,tekrar biskuvi uzerine krema en ustte tekrar biskuvi serpin uzerini folyo ile kapatip buzdolabina koyun.Eger misafiriniz gelicekse 1 2 gun onceden yapin daha lezzetli oluyor.

Monday, November 06, 2006


DIRTY CAKE


Bu tarif Turkiye'de yapiliyormus.Ben sahsen yeni ogrendim.Texas'ta yasayan arkadasim Yasemin vermisti tarifi.Denedim soguk, dondurma tadinda, saklmasi kolay frozen pastalar gibi oldu.Goruntusude cok hos ayrica.Oreo biskulerinden yapliyor.Turkiye'de benim fikrim negro diye anilan oreoya benzeyenden yapliyor olsa gerek.Aklima oreoya en yakin o geliyor cunki...Tarifi Yasemin'in agzindan veriyorum ama onun sitesi yiyelimguzelleselim'den de bakabilrisniz.Ellerine saglik arkadasim...


Malzemeler:
3 su bar.sut
5 yemek kasigi un
1 su bar.seker
1 veya yarim stick tereyagi
vanilya
krem peynir
yarim su bar.pudra sekeri
1 tane cool whip (krem santi)
1 paket Oreo kakaolu biskuvi

Yapilisi:
Ilk etapta un ile sutu karistirip koyu bir muhallebi hazirlayalim.Bir kenara koyup ilimasini bekleyin,ilikdiktan sonra icine seker, vanilya tereyagini katip mikserle iyice cirpin.Pudra sekeri ile krem peyniri karistirin.Muhallebiye ekleyin cirpmaya devam edin,en son krem santiyi ekleyin 10 dk.kadar cirpin.Biskuvileri robottan gecirip 3 e ayirin ,bir bolumunu borcam tepsinin altina serin elinizle iyice bastirin.Uzerini krema ile kapatin,tekrar biskuvi uzerine krema en ustte tekrar biskuvi serpin uzerini folyo ile kapatip buzdolabina koyun.Eger misafiriniz gelicekse 1 2 gun onceden yapin daha lezzetli oluyor.