Sunday, August 13, 2006


MANTILAR YEMELIKKK
Dun tum gun disarda gecti ailecek ,tabi eve gelince yemek olmadigini anladik:))esime dedim ne yapsam ne yapsaaamm.Oda dedi Turkiye'den getidigin matilardan yap.Super fikirdi hem basit hem lezzetli olacakti.
Ahh bu arada anacigimin kulaklarini cinlattik.Saolsun her sene bavulumu doldurup gonderiyor beni buralara.Mantida bunlardan biri idi.Inanin koca bir yil en azindan Turkiyeye has lezzetleri azda olsa tadiyorsunuz.Kuru biber,salca ,tarhana bunlarin basta gelenleri.Mantiyi evdede yapiyoruz ama ben yinede getiriyorum.Bu aralar esimin israriyla Sivas'a has HINGEL denien bir mantiyi deniyecegim insallah en kisa yapip yayinlarim.
Bu arada ben klasik ve bilinen yemeklerin tariflerini yazmiyorum.Evimde piseni yayinlamak hosuma gidiyor ozel birsey yaparsam emin olun yazarim.Ama isteyene elbet tarif verilir...:)

Sunday, August 13, 2006


MANTILAR YEMELIKKK
Dun tum gun disarda gecti ailecek ,tabi eve gelince yemek olmadigini anladik:))esime dedim ne yapsam ne yapsaaamm.Oda dedi Turkiye'den getidigin matilardan yap.Super fikirdi hem basit hem lezzetli olacakti.
Ahh bu arada anacigimin kulaklarini cinlattik.Saolsun her sene bavulumu doldurup gonderiyor beni buralara.Mantida bunlardan biri idi.Inanin koca bir yil en azindan Turkiyeye has lezzetleri azda olsa tadiyorsunuz.Kuru biber,salca ,tarhana bunlarin basta gelenleri.Mantiyi evdede yapiyoruz ama ben yinede getiriyorum.Bu aralar esimin israriyla Sivas'a has HINGEL denien bir mantiyi deniyecegim insallah en kisa yapip yayinlarim.
Bu arada ben klasik ve bilinen yemeklerin tariflerini yazmiyorum.Evimde piseni yayinlamak hosuma gidiyor ozel birsey yaparsam emin olun yazarim.Ama isteyene elbet tarif verilir...:)