Sunday, August 13, 2006

MAYALILARIM
Turkiye'den geldigimizden bu yana pogaca ekmegi yapmiyordum.Bu ekmek evimizin en favorisi.Bildgimiz pogaca hamurundan yapiyorum tek farki uzerine yumurta suruyor olmam.Hem ayni hamurdan cok cesit yapmak mumkun.Ekmegi Turkiye'de pastanelrde satilan mayali corek tadina oluyor hele birde uzerine corek otu serperseniz...

Hamur Tarifi soyle
2 cup ilk sut
4 -5 cup ekmek unu
1/2 cup sivi yag
2 tatli kasigi maya
2 tatli kasigi seker
1 tatli kasigi tuz
1 yumurta sarisi
uzeri icin corek otu(ben buna eklemedim)

Hamuru makinemde yogurup istedigim sekli veriyorum.Ister ekmek ister pogaca...
Afiyet olsun...

Sunday, August 13, 2006

MAYALILARIM
Turkiye'den geldigimizden bu yana pogaca ekmegi yapmiyordum.Bu ekmek evimizin en favorisi.Bildgimiz pogaca hamurundan yapiyorum tek farki uzerine yumurta suruyor olmam.Hem ayni hamurdan cok cesit yapmak mumkun.Ekmegi Turkiye'de pastanelrde satilan mayali corek tadina oluyor hele birde uzerine corek otu serperseniz...

Hamur Tarifi soyle
2 cup ilk sut
4 -5 cup ekmek unu
1/2 cup sivi yag
2 tatli kasigi maya
2 tatli kasigi seker
1 tatli kasigi tuz
1 yumurta sarisi
uzeri icin corek otu(ben buna eklemedim)

Hamuru makinemde yogurup istedigim sekli veriyorum.Ister ekmek ister pogaca...
Afiyet olsun...