Thursday, September 28, 2006

CILEK VE KAYISI HOSAFI

Ramazan geldi evler hosafsiz olmaz degilmi?Yani en azindan bizim evimizde oyle olurdu.Annem her sofraya degisik hosaflar yapardi ,biz cok severdik.Simdi benimde aklima ramazan deyince pideden sonra hosaf geliyor.Bende iki cesit yaptim simdlik.Babacim kulaklarin cinlasin sen cok severdin...

Malzemeler
-1 cup cilek(yada kayisi)dogranmis
-3/4 cup seker
-2 cup su
-1-2 tane karanfil.

Meyveleri doguruyorum.Uzerine sekeri serpip biraz renk vermesini bekliyorum ayni recel yaptimiz gibi.Sonra ufak bir tencereye koyup icinede karanfilleri ekleyip kaynatiyorum.Yalniz arada tadini kontrol ediyorum.Sekeri az ise ekliyorum gibi.Soguyunca servis yapiyorum.
-

Thursday, September 28, 2006

CILEK VE KAYISI HOSAFI

Ramazan geldi evler hosafsiz olmaz degilmi?Yani en azindan bizim evimizde oyle olurdu.Annem her sofraya degisik hosaflar yapardi ,biz cok severdik.Simdi benimde aklima ramazan deyince pideden sonra hosaf geliyor.Bende iki cesit yaptim simdlik.Babacim kulaklarin cinlasin sen cok severdin...

Malzemeler
-1 cup cilek(yada kayisi)dogranmis
-3/4 cup seker
-2 cup su
-1-2 tane karanfil.

Meyveleri doguruyorum.Uzerine sekeri serpip biraz renk vermesini bekliyorum ayni recel yaptimiz gibi.Sonra ufak bir tencereye koyup icinede karanfilleri ekleyip kaynatiyorum.Yalniz arada tadini kontrol ediyorum.Sekeri az ise ekliyorum gibi.Soguyunca servis yapiyorum.
-